piątek, 4 września 2009

Zaczynam!

Dziś oficjalnie rozpoczynam prowadzenie bloga "Początkujący Inwestor". Przede wszystkim chciałbym zająć się tematyką giełdową, która stała się moją pasję na początku 2009 roku. Regularnie chciałbym publikować informacje dotyczące rynku papierów wartościowych i związanej z tym analizy technicznej. Będę starał się dotykać także kwestii inwestowania i rozpoczynania przygody na rynku kapitałowym przez młodego człowieka, którą rozpocząłem kilka miesięcy temu. Zachęcam do regularnego odwiedzania i polecania bloga, jeśli uznacie, że publikowane informacje są przydatne. Czekam na wszelkie komentarze i słowa krytyki. Jestem Początkującym Inwestorem, na pewno sporo rzeczy jest jeszcze przede mną i mogę się mylić. Dlatego każda uwaga będzie cenna.

Kolejny post już wkrótce!

1 komentarz:

  1. Witaj. Sądząc po nazwie bloga liczę na to, ze znajdę tu również wskazówki jak kupować (lub nie kupować) na giełdzie. Ja dopiero zamierzam założyć rachunek maklerski (jaki bank polecasz?) i zacząć inwestować. Ale mimo, że trochę czytałam o tym jak dokonywać transakcji, zdecydowanie brak mi wiedzy (a co dopiero doświadczenia)o tym jak ją wykonać aby transakcja została wykonana jak najlepiej, żeby nie było jakiś niespodzianek (pomijam kwestie kursu akcji).

    OdpowiedzUsuń